Företagsuppgifter

Uppge era företagsuppgifter. Skulle ni redan ha ett konto kommer ni bli aviserade detta när ni försöker skicka iväg ansökan.
Ange företagets namn!
Ange organisationsnummer!
Ange telefonnummer!

Adressuppgifter

Fyll i de adresser där ert avfall "uppstår". Exempelvis serviceverkstäder eller filialer. OBS! Glöm ej att CFarNr kan variera.

Fakturaadress

El-Kretsen har ingen möjlighet att skicka e-fakturor. Vänligen uppge e-postadress samt fysisk adress för PDF-fakturor.

Användaruppgifter

Uppge dina kontaktuppgifter samt skapa ett lösenord.
Ange en korrekt epost!
Lösenordet måste bestå av: minst 8 tecken, samt minst en stor bokstav, minst en liten bokstav och en siffra
Lösenorden matchar inte varandra!
För att se villkor och avgifter, klicka här

Genom att godkänna avtalet godkänner ni även att ni blir debiterade för de avlämnarintyg ni skapar. Handläggningstiden för din ansökan kan variera men bör normalt kunna godkännas inom ett par arbetsdagar. El-Kretsen samarbetar med meddelandetjänstföretaget TellusTalk för signeringsprocessen. När ansökan är godkänd kommer ni få ett mail från TellusTalks signeringsplattform EBox. Där signerar ni avtalet med BankID